DINO POLSKA S.A. z sukcesem sfinalizowała inwestycję w eZebra.pl sp. z o.o. – spółkę prowadzącą internetowy sklep z perfumami i artykułami kosmetycznymi.
Transakcja obejmuje nabycie przez DINO POLSKA S.A. docelowo (po podwyższeniu kapitału zakładowego) 75% udziałów w eZebra.pl sp. z o.o. oraz pośrednio w jej spółkach powiązanych posiadających własny magazyn i świadczących usługi magazynowania i wysyłki towarów.
DINO POLSKA S.A. to ogólnopolska sieć średniej wielkości supermarketów spożywczych zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania konsumentów, oferująca atrakcyjny asortyment na który składają się przede wszystkim markowe i świeże produkty w konkurencyjnych cenach. DINO POLSKA S.A. jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci pod względem liczby sklepów i wartości sprzedaży na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.
eZebra.pl sp. z o.o. to sklep internetowy, który oferuje szeroką paletę perfum i artykułów kosmetycznych, a także akcesoriów z kategorii uroda, zdrowie, pielęgnacja osobista i gospodarstwo domowe.
Prawnicy WKB zapewnili DINO POLSKA S.A. kompleksową obsługę prawną transakcji. Prawnicy WKB wspierali również DINO POLSKA S.A. w uzyskaniu zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na koncentrację.
Zespołem M&A kierował Sebastian Woźniak, wspierany przez Mateusza Malinowskiego i nadzorowany przez Grzegorza Godlewskiego. Zespołem doradzającym DINO w postępowaniu przed Prezesem UOKiK kierował Wojciech Kulczyk, któremu pomagali Filip Rybak oraz Damian Olko.